PR je nevyhnutné pre rast firmy. Zvýši to expozíciu vašej značky a postaví ju pred tisíce nových ľudí. A je to úplne zvládnuteľné aj interne. Tu sú naše tipy na publikovanie v médiách
Dobrá PR je rozhodujúca pre každú firmu, ktorá sa chce rozvíjať a rozširovať. Hoci je dôležitá funkcia, ktorú zastáva, môže byť mimoriadne nákladná – najmä pri práci s tímom PR.
Takže…ako môžete zlepšiť svoje podnikanie a zverejniť sa v médiách?
Zostavili sme zoznam najlepších tipov, ako sa môžete publikovať v médiách bez PR tímu.
Sledujte a vytvorte si zoznam novinárov a spravodajských účtov na Twitteri
Ako firma si musíte byť vedomí toho, čo sa deje vo vašom odvetví a či sa to týka aj vás. Sledovaním a vytvorením zoznamu relevantných spravodajských účtov na Twitteri budete môcť skontrolovať, čo sa aktuálne deje v správach, ktoré môžu byť pre vašu firmu relevantné, aby ste sa k tomu vyjadrili.
Najmä vďaka novinárom získate lepší prehľad o tom, čo publikácia hľadá a o ich záujmoch, čo vám uľahčí komunikáciu a plánovanie vašej prezentácie.
Spojte sa s príslušnými ľuďmi na sociálnych sieťach
Používanie sociálnych médií je životne dôležité pre získanie pozornosti a udržanie relevantnosti vášho podnikania v spoločnosti a vo vašom sektore.
Je neuveriteľne dôležité komunikovať s influencermi a novinármi na Twitteri – môžete s nimi jednoducho komunikovať oveľa menej formálnym a spoločenskejším spôsobom prostredníctvom „tweetov“, komentárov a „páči sa mi“.
Prihláste sa na odber online publikácií
Ďalším tipom je prihlásiť sa na odber cielených publikácií týkajúcich sa vášho podnikateľského sektora. Či už ide o riadne prihlásenie na odber noviniek alebo bulletinu, prihlásením sa na odber môžete ľahšie získať prístup k aktuálnym správam, ktoré sa môžu týkať vášho podnikania, a nájsť novinárov, ktorí píšu o témach týkajúcich sa vášho odvetvia.
Mali by ste tiež prístup k podrobnejším a podrobnejším správam z odvetvia, ktoré stránky sociálnych médií nemusia nevyhnutne mať. Potom sa môžete potenciálne spojiť s novinárom a predložiť svoj príbeh. Takto si zostavíte zoznam médií.
Napíšte tlačové správy
Uistite sa, že tlačové správy píšete pravidelne.
Ak váš biznis robí niečo výnimočné, napr.: prijali ste nového manažéra, spustili nový produkt alebo sa chystáte podporiť dobrú vec, nezabudnite o tom informovať novinárov. Nemusí k sebe patriť a môže mať len 300 slov.
Ak je to dostatočne zaujímavé a hodnotné, novinári to môžu zverejniť a vy by ste mohli dostať svoju firmu pred tisíce potenciálnych zákazníkov.